top of page
חיפוש

על אתגרים, יציאה מאיזור הנוחות ובחירה לקפוץ למים!

עודכן: 31 בינו׳ 2023

שלום לכולם,


לפני 4 חודשים ארגנתי ריטריט ביחד עם חבר טוב, שהוא רקדן ומורה לפלדנקרייז. כשהוא הציע לי את זה לראשונה התרגשתי מאוד וגם חששתי. לא האמנתי שאני יכולה לעשות את זה. חשבתי שזה גדול עליי ושרק מורות עם ותק רב, ידע נרחב וניסיון עשיר עושות את זה (וחשבתי לעצמי - אני לא כזו).


אבל ההצעה ריגשה אותי וחשבתי שלעשות את זה יחד גורם לזה להיראות קצת פחות מאיים, קצת יותר אפשרי.


אז עשינו את זה. פחות או יותר בחודשיים הצלחנו להרים ריטריט מאפס - למצוא מקום, למצוא קייטרינג, להכין פלייר, לפרסם ולהפיץ ולהגיע למצב של 15 נרשמים. זה היה מדהים וקצת לא ייאומן. הריטריט הזה היה הצלחה מסחררת, אירוע מעצים, מרגש ומשמעותי - גם עבורנו וגם עבור המשתתפים. מה שהיה הכי מרגש בזה עבורי, הוא שהרוב הגדול של הנרשמים היו תלמידי עבר או הווה שלי וכמה חברים.


כבר זמן מה שהתלמידים שלי שהיו בריטריט הזה (וגם אלה שהצטערו על כך שלא היו) טפטפו לי שהם רוצים עוד ריטריט. בכל פעם שאמרו את זה חייכתי, הנהנתי וחשבתי לעצמי, טוב, מתישהוא אני אעשה את זה. אני לא בטוחה מה בדיוק קרה לפני 3 שבועות, אבל היה לי סוויץ׳ בראש ופשוט החלטתי, יאללה אני עושה את זה, אני קופצת למים ומנסה להרים את האירוע הזה, אבל הפעם - בעצמי. בחרתי להאמין שיש לי מה לתת, שיש לי ידע וניסיון שיוכלו לרקום אירוע מעניין, מעשיר, מלמד וחווייתי, שגם לי יש מה לתת.


מפה לשם ב-3 שבועות הספקתי לעשות סיור לוקיישנים, לסגור מקום, לסגור בשלנית, לעצב פלייר, לפתוח איוונט, לפרסם לכל תלמידיי. עכשיו כל מה שנשאר הוא שתירשמו.


אחת הסיבות שהריטריט הקודם היה כל כך מוצלח הוא ההרכב האנושי שהתגבש שם. העובדה שהרוב הגדול של המשתתפים היו תלמידים שלי, שמתרגלים איתי כבר זמן מה (בין שנה ל-4 שנים) יצרה קרקע, בסיס משותף להתחיל ממנו, גרעין חזק שהדינאמיקה נרקמה סביבו. זה היה מאוד מיוחד ומאוד נעים. בסופו של דבר, כל הוראה היא למעשה מפגש אנושי. אני מאמינה שמגיעים אליי האנשים שנכונים לי, שמתחברים אליי, לתכנים שאני מביאה, לאישה שאני, לערכים, לתפיסות, לאנרגיה שאני משדרת. אז זו קריאה אליכם, האנשים שמה שאני עושה מדבר אליהם, שהגוף מעניין אותם, שהם סקרנים להכיר אותו לעומק, להבין איך הוא בנוי, איך הוא נע, איך אפשר לעבוד איתה בצורה מדוייקת, להכנס לפרטים ולדקויות. אלה שאנטומיה מסקרנת אותם. אלה שמתחברים לשהייה בתנוחות ודיוק שלהן לפרטים הקטנים.


אם הסתקרנתם - ממש מוזמנים ליצור איתי קשר. אשמח לענות על שאלות, להתלבט ולחשוב יחד איתכם אם זה נכון לכם.


אז אני כאן, מחכה לכם :)

אוהבת,

יעל



57 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page